Klanttevredenheid bij HOYA Lens

“Dag Meneer Meulendijks! Hoe gaat het vandaag met u? Bevallen de monturen?” sprak de winkelmedewerker. “Zijn de multifocale glazen geheel naar wens? Waarmee kunnen we u deze keer van dienst zijn?”
Mijn vader is 72 en zijn bril is belangrijk voor hem. Daarnaast stelt hij prijs op comfort en wil niet vaker naar de opticien dan strikt nodig is. Het montuur-merk doet er voor hem niet zo toe. Gelukkig weet zijn opticien dat. Daarom komt hij altijd terug bij dezelfde winkel: daar kennen ze zijn wensen.

Elke klant heeft unieke behoeften en wil vriendelijk en goed geholpen worden. Bij HOYA Lens, Een Forbes Top 2000 Leading Company, begrijpen ze dat. De tevredenheid van de klant vormt hun succes.
Wensen optimaal vervullen leidt tot klantentrouw, en goed én eerlijk advies wordt veel eerder gevolgd.

Een opticien moet dus niet alleen alles weten van glazen, maar ook de juiste vragen kunnen stellen waarmee de klant op zijn gemak raakt en de échte wensen duidelijk worden. HOYA Lens Nederland B.V. wil de opticiens blijven ontwikkelen en om hier nog beter in te worden. We zijn trots dat ze SalesCultuur hebben gevraagd om daarbij te helpen. In samenwerking met HOYA Faculty hebben we een drietal workshops ontwikkeld.

Vanaf nu kunnen medewerkers van zelfstandige opticiens daar gebruik van maken. Met trainingen op het gebied van ‘Onderscheidend vermogen, Gesprekstechnieken en Oog voor Detail’ gaan wij ze helpen om klanten nog blijer te maken! Zodat nog meer mensen een tevreden gevoel overhouden en blijven terugkomen bij hun HOYA Opticien, net als mijn vader!

Bekijk hier de brochure van HOYA Faculty

Updates ontvangen?

Schrijf u nu in en ontvang effectieve salestechnieken, -tips en -feiten!






    AT Osborne
    Hoya
    Sweco
    Rabobank
    KokxDeVoogd
    ANWB
    Royal Haskoning
    Baseclear
    Tauw
    AWVN
    DVTadvies
    KPN
    Bureau Bouwkunde
    Omedi
    Paduit
    Eltek
    Start People
    SNS Bank
    Santon
    Robeco
    Incassade
    Capgemini
    Centraal beheer
    M&I Partners
    IBM Security
    Ouwehand Bouw
    Top