“SalesCultuur is meer dan een partner in business”
Het stormde op zee en het schip lekte. Tot die ene loodsboot langszij kwam, om het schip goed te laten varen en weer op koers te brengen.
‘Ik wil niet de beste offerte maken, maar de winnende‘
Bij het woord ‘sales’ trekt Marcel van Rosmalen heel even een vies gezicht; een knipoog naar de periode voordat AT Osborne met SalesCultuur aan de slag ging.
‘Wie het hardste schreeuwde, kreeg het hoogste salaris‘
Hij was nooit van plan in de voetsporen van zijn ouders te treden. Jules Mestrini wilde niet ‘het zoontje van’ worden.
‘We doen het goed, maar er zit meer in‘
Echte ondernemers zijn niet snel tevreden. En terecht. Het kan altijd beter, de medewerkers kunnen altijd beter.
‘Ik voelde me alleen in het MT‘
Juist de spannende keuzes horen bij leiderschap.
Achteraf is het makkelijk praten. Je weet precies wat je anders had kunnen doen, of wat je éérder anders had kunnen doen.
Wie de switch kon maken, is gebleven
Van productleverancier naar thought leader.
Om het juiste spoor te vinden, moet je soms dieper graven dan gehoopt. En dat juiste spoor gaat misschien wel een hele andere kant op dan je had verwacht.