Cases archief

‘We doen het goed, maar er zit meer in‘

Echte ondernemers zijn niet snel tevreden. En terecht. Het kan altijd beter, de medewerkers kunnen altijd beter.

Wie de switch kon maken, is gebleven

Van productleverancier naar thought leader.

Om het juiste spoor te vinden, moet je soms dieper graven dan gehoopt. En dat juiste spoor gaat misschien wel een hele andere kant op dan je had verwacht.

Niet over elkaar praten maar met elkaar

Daar zat hij dan, Michael Boon (33), ‘het zoontje van de baas’. Tenminste, zo voelde hij zich. Hij had het gevoel dat de filiaalhouders en andere collega’s hem zo zagen. Dat ze steeds dachten en tegen elkaar zeiden, moet je hem nou horen.

Maar ‘het zoontje van’ was toch echt de eigenaar van de Boon Optiek Groep.

Van Verenigingscultuur naar Professioneel accountmanagement

De AWVN is de grootste werkgeversvereniging van Nederland, met 750 aangesloten bedrijven en brancheverenigingen.

Strategisch partner

HOYA is een internationale beursgenoteerde organisatie. In Nederland zijn ze marktleider voor het leveren van brillenglazen aan onafhankelijke winkels.

Excellente Executie in de uitzendbranche

De klant heeft een grote ambitie in groei van winstgevende omzet. Om deze ambitie waar te maken is het essentieel dat de jaarplannen een hoge mate van realisatie kennen. Jaarlijks meer dan 90% waarmaken van de plannen betekent dat we de ambitie gaan bereiken.

Jaarlijkse EMEA Sales Kick Off

Het Europese team van Eltek “A Delta Group Company” plant jaarlijks een Sales Kick Off. Drie dagen die normaal door middel van presentaties en saaie monologen gebruikt worden om terug te kijken op het vorige jaar en alvast vooruit te kijken naar het komende jaar.

Een Lab met een SalesCultuur

BaseClear is een middelgroot biotech bedrijf dat in haar 25 jarig bestaan gestaag is gegroeid. De meeste van de ca. 50 medewerkers hebben een inhoudelijk wetenschappelijke achtergrond.

Good to Great, outperforming Sales

Voor een adviesgroep van een internationaal toonaangevend ingenieurs- en advies bureau heeft SalesCultuur een Sales Development Programma ontworpen en gestart.

Positieve trendbreuk na jaren van achteruitgang

Voor een accountteam van een internationaal toonaangevende ICT organisatie heeft SalesCultuur een traject ontworpen en uitgevoerd.

Een jaarlijks succesvol Accountteam

Het Account team van Capgemini heeft de afgelopen jaren een ambitieuze koers ingezet om door te groeien tot een van de grootste en meest stabiele accounts. De situatie wordt met het jaar complexer.

100% Focus op commerciële targets

Een commerciële afdeling van een financiële dienstverlener (MT, 4 teams, totaal ca. 60 medewerkers) worstelt met het halen van de commerciële targets.
De afgelopen jaren zijn de commerciële targets steeds moeizamer behaald, en voor enkele onderdelen zijn ze zelfs niet behaald.

AT Osborne
Hoya
Sweco
Rabobank
KokxDeVoogd
ANWB
Royal Haskoning
Baseclear
Tauw
AWVN
DVTadvies
KPN
Bureau Bouwkunde
Omedi
Paduit
Eltek
Start People
SNS Bank
Santon
Robeco
Incassade
Capgemini
Centraal beheer
M&I Partners
IBM Security
Ouwehand Bouw
Top