Het Account team van Capgemini heeft de afgelopen jaren een ambitieuze koers ingezet om door te groeien tot een van de grootste en meest stabiele accounts. De situatie wordt met het jaar complexer.
Elementen zijn:
Om met deze thema’s om te gaan is teamwork dé kritische succesfactor!
De belangrijkste doelen waarmee dit programma het team gaat ondersteunen is:
Vanuit het gedachtegoed van Best Year Yet heeft SalesCultuur de afgelopen jaren het account team begeleid. Terugkomende onderdelen daarbij zijn:
Jan Rezelman – als ervaren trainer – heeft in alle sessies gebruik gemaakt van zijn ervaring met meer dan 100 zakelijke teams en zijn brede kennis van commercie en SalesCultuur.
De targets worden jaarlijks gehaald, zelfs in de economisch moeilijke tijden. Het account team kent een prima samenwerking met grote medewerker tevredenheid.
Het account team is in de afgelopen jaren gegroeid naar één van de top account teams.
“Jan is a creative and reliable facilitator/coach of my team. He understands very well what the objectives are, thinks of great ways to achieve them, but is especially good in changing the way to achieve it when the situation changes (dramatically) in a workshop. He’s unique in that he is not rigide but sensitive and flexible to get even better results when unexpected changes happen.”
Enri Leufkens
Account Director
Capgemini