Cases

Strategische grip op groei

“Rust in de tent om bewuste keuzes te maken”

Soms lijkt het allemaal wel mee te vallen. Je wint weliswaar niet die aanbesteding, maar ach, er ligt werk zat, iedereen is druk. Maar is dat wel de hele waarheid, of sluit je dan de ogen voor wat er echt aan de hand is?

Win-kans verdubbeld naar 80%

“SalesCultuur is meer dan een partner in business”

Het stormde op zee en het schip lekte. Tot die ene loodsboot langszij kwam, om het schip goed te laten varen en weer op koers te brengen.

‘Ik wil niet de beste offerte maken, maar de winnende‘

Bij het woord ‘sales’ trekt Marcel van Rosmalen heel even een vies gezicht; een knipoog naar de periode voordat AT Osborne met SalesCultuur aan de slag ging.

Juist de spannende keuzes horen bij leiderschap

Op weg naar een robuust jaar.

Achteraf is het makkelijk praten. Je weet precies wat je anders had kunnen doen, of wat je éérder anders had kunnen doen.

‘Wie het hardste schreeuwde, kreeg het hoogste salaris‘

Hij was nooit van plan in de voetsporen van zijn ouders te treden. Jules Mestrini wilde niet ‘het zoontje van’ worden.

‘Zonder jou had ik het niet volgehouden’

Hoe een scherpe diagnose leidde tot een cultuurtransformatie.

Voor George Peters, Director Advisory Group Rivers & Coasts bij Royal HaskoningDHV, is het slechts een paar honderd meter lopen naar het dichtstbijzijnde Fletcher Hotel van Amersfoort.

AT Osborne
Hoya
Sweco
Rabobank
KokxDeVoogd
ANWB
Royal Haskoning
Baseclear
Tauw
AWVN
DVTadvies
KPN
Bureau Bouwkunde
Omedi
Paduit
Eltek
Start People
SNS Bank
Santon
Robeco
Incassade
Capgemini
Centraal beheer
M&I Partners
IBM Security
Ouwehand Bouw
Top