Elke organisatie zoekt naar de balans tussen de dagelijkse business en het doorvoeren van veranderingen. En vaak is er ook een diepere transformatie nodig om ook in de toekomst succesvol en relevant te blijven.
Bij transformaties is leiderschap essentieel.
Herken je een van de volgende situaties?
Voor deze situaties heeft SalesCultuur een bewezen aanpak, van diagnose tot het meer dan 90% realiseren van Jaarplannen.
Onderdelen:
Dienstverlening in detail:
Diagnose en inrichting van het leiderschapsteam/MT
Een sterk fundament voor een Jaarplan
Excellente executie van een Jaarplan
Doorlooptijd:
Diagnose en inrichting van het leiderschapsteam/MT
2 maanden
Een sterk fundament voor een Jaarplan
3 maanden (oktober t/m december)
Excellente executie van een Jaarplan
12 maanden
SalesCultuur heeft ervaring met meer dan 100 MT’s in diverse organisaties.
Beproefde methodiek om meer dan 90% Jaarplan te realiseren.
SalesCultuur heeft inhoudelijke expertise in veel relevante doelen, zoals sales, financiën, innovaties, HR, marketing.
SalesCultuur richt zich op commerciële organisaties, waar Leiderschap een essentiële rol speelt in het succes.
Royal HaskoningDHV, Sweco, TAUW, Santon, AT Osborne, KokxDeVoogd, Capgemini, KPN, BaseClear, USG People
“De hele diagnose van het MT stond op ongeveer twintig posters, ‘geëxposeerd’ aan de muur in een zaal. ‘Een behoorlijk gestructureerde analyse,’ herinnert de klant zich. ‘Al die jaren had ik een bepaald gevoel dat ik zelf maar moeilijk onder woorden kon brengen. En dat gevoel hing nu ineens aan de muur!’
“De belangrijkste opbrengst is ‘de rust in de tent’. En daarmee de start van voorspelbaarheid. ‘Dat is waar Jan ook altijd op bleef hameren, je moet voorspelbaar zijn. Maar dat waren we niet. Het is niet zo dat we maar wat deden, maar we lieten dingen op ons afkomen. We reageerden in plaats van dat we de leiding namen. Dat is wel veranderd. Onze missie, visie en doelen stonden zo op papier. Een van de andere MT-leden zei, ik heb nog nooit zo gestructureerd aan doelen gewerkt. En ik merkte zelf dat ik weer energie kreeg van de MT-overleggen, in plaats van dat ze energie vraten.”
Schrijf u nu in en ontvang effectieve salestechnieken, -tips en -feiten!