Campagne

Ja, maar …

Hoor jij het ook zo vaak van je klant, die herkenbare ‘Ja, maar …’? ja maarHet is goed om je te realiseren dat daar verschillende bedoelingen onder kunnen liggen. Hoe schat je dit in, en hoe neem je de twijfels weg?

De onmisbare fase in elk salesgesprek

Maak gebruik van iedere ‘Ja, maar …’. Zo kun je zorgen dat het uiteindelijke voorstel in feite niet meer van jou is, maar van de klánt. Hij of zij zal het dan intern voor je gaan verkopen!

Bekijk eens ons SalesVlog over ‘Ja, maar …’, hieronder:

 
Van ‘Ja, maar …’ is ook een Print-O-Graphic in de vorm van een poster gemaakt. Handig om deze op een centrale plek op kantoor te hangen!
Klik hier om deze infographic te openen.

De poster kosteloos bestellen kan trouwens ook! Mail dan naar info@salescultuur.nl

AT Osborne
Hoya
Sweco
Rabobank
KokxDeVoogd
ANWB
Royal Haskoning
Baseclear
Tauw
AWVN
DVTadvies
KPN
Bureau Bouwkunde
Omedi
Paduit
Eltek
Start People
SNS Bank
Santon
Robeco
Incassade
Capgemini
Centraal beheer
M&I Partners
IBM Security
Ouwehand Bouw
Top